Visita adaptada a la situació sanitària pel virus SARS-Cov-2

La visita està adaptada per a garantir el compliment de les mesures de seguretat i higiene establides per les autoritats sanitàries.

Per la teua seguretat, la de la resta de públic visitant i la de l’equip del Museu Taurí de València, segueix aquestes instruccions:

-No accedisques al centre si tens símptomes (febre, tos o dificultat per a respirar).

-És obligatori l’ús de mascaretes en tot el recinte del Museu.

-Abans d’accedir al Museu utilitza el gel hidroalcohòlic disponible en l’accés d’entrada per a la higiene de les teues mans. Cada sala disposa de gel hidroalcohòlic a aquest efecte.

-L’accés es fa de manera individual o familiar (unitat familiar o de convivència). Queda prohibida l’entrada de grups d’un altre tipus.

-Guarda la distància social de dos metres amb els altres visitants i amb el personal del Museu.

-Segueix en tot moment les indicacions del personal del Museu i compleix amb les normes d’espera per a l’accés.

-L’aforament màxim és de quinze persones. Respecta l’aforament reduït de les sales.

-Segueix l’itinerari unidireccional i senyalitzat per a la visita. No es pot retrocedir en el recorregut, de manera que pren-te el teu temps.

-Evita el contacte amb les superfícies comunes i amb els elements expositius de les sales.

-Acompanya els xiquets mentre siguen a les sales, explicant-los aquestes indicacions de manera senzilla perquè puguen gaudir de l’experiència de visitar el Museu.

-El servei de consigna no està disponible i no es permet l’entrada amb maletes o equipament similar.

HORARIS I TARIFES

Horaris de visita:

• De dimarts a dissabte, de 10 a 19 h
  • Últim accés al Museu: 18:30 h
  • Diumenges i festius, de 10 a 14 h
  • Últim accés al Museu: 13:30 h
  • Tancat: dilluns, 1 de gener, 1 de maig i 25 de desembre.
  •
  • Tarifes d’entrada, aprovades pel Ple de la Diputació de València, en sessió celebrada el 15 de novembre de 2011.

Entrada general: 2 € (IVA inclòs).

Tarifa reduïda: 1 € (IVA inclòs).

Gratuïta: dissabtes, diumenges, festius i Dia Internacional dels Museus (18 de maig).

Més informació de les tarifes

INFORMACIÓ I RESERVES

Per a concertar cita prèvia, correu electrònic:  infotaurino@dival.es o al telèfon (+34) 963 157 919